Segítek hatékonyabbá tenni a folyamataidat a vállalkozásodban!

  • Te is elfoglalt vállalkozó vagy?

  • Semmi időd nincs már a stratégiai tervezésre?

  • Napi szinten csak a túlélésre játszol?

 

  • Fölmerült már Benned a kiszervezés/delegálás gondolata, de fogalmad sincs hogyan fogj hozzá?

  • Félsz fölvenni egy alkalmazottat?

  • Érzed, hogy egyedül már nem győzöd!?

A virtuális asszisztens vállalkozók kiváló megoldást kínálnak számodra

A megfelelő VA megtalálása azonban nem egyszerű feladat. 

Válassz az alábbi konzultációs lehetőségek közül, hogy mielőbb megoldódjon a problémád! 

konzultáció 60 perc 

Személyre szabott konzultációm során átbeszéljük a jelenlegi folyamataidat. 

​​​

Megnézzük, hogy hol folyik el a drága időd, melyek azok a részfeladatok, amiket érdemes kiszervezned.

Kapsz egy ajándék pdf-et, ami mentén tovább gondolhatod a kiszervezési folyamataidat.

díja mindössze:

25.000 FT

I. Készen állsz egy VA-re?

konzultáció 60 perc

A konzultáció során támpontokat adok Neked, hogy mikre figyelj a kiválasztás során.

Elmondom hol, hogyan érdemes keresned VA-t magadnak.

Átbeszéljük hogyan tudod hatékonyan biztosítani a kiszervezés folyamatát.

Javaslok kontrollpontokat, amiket érdemes a folyamataidba beépíteni, hogy valóban hatékony legyen az együttműködés

díja mindössze

25.000 Ft

II. Találd meg a tökéletes VA-t!

konzultáció 2*60 perc

Valószínű már érzed, hogy delegálnod kell.

A delegálás módjának kiépítésében fogok Neked segíteni az első konzultációnk során. Átbeszéljük a jelenlegi feladataidat, megjelölöm a pontokat, amiket érdemes kiszervezned a hatékonyság jegyében.

A második konzultációnk során átbeszéljük, hogyan kezdj el VA-t keresni, mikre figyelj a kiválasztás során.

Hogyan biztosítsd a hatékony munkát állandó ellenőrzés nélkül. 

díja mindössze

46.000 Ft

III. Készen állsz?

Találd meg a tökéletes VA-t!

Ki az az irodamanger és miből gondolja, hogy tud Neked segíteni?

Az irodamanager brand ötlete 2012-ban fogalmazódott meg bennem. Azóta nyújtok kizárólag online módon operatív vállalkozástámogató szolgáltatást az ország/ a világ bármely pontján működő vállalkozások számára. 

Korábban munkavállalóként dolgoztam különböző profilú, nagyságú cégek operatív részlegein. Erősségem volt mindig mindenhol a folyamatok hatékonyságának növelése, a felesleges lépések kiiktatása. 

Jellemzően a "rendrakás" volt a feladatom a kkv-k és a multi cégek életében is. Miután kidolgoztam a folyamatokat, kiépítettem a process-eket, azok működtek hatékonyan tovább.

Ezt a rengeteg tudást, tapasztalatot ültettem át 2012-ban az irodamanager szolgáltatási palettájába, ahol online módon támogatom a hazai és külföldi kkv szektor képviselőit.

4 év után beláttam, hogy képtelen vagyok minden hozzám forduló vállalkozó segítségére lenni, így 2017-ben felkaroltam a hazai virtuális asszisztenseket ( ahol virtuális asszisztens mentorként támogatom a működésüket), továbbá elindítottam egy Virtuális Asszisztens keres-kínál csoportot is, ami nagy sikerű piactérként szolgál a hazai virtuális asszisztens szolgáltatást nyújtó és igénybe vevők körében.

Szerepem a 2017. évtől kezdve így a vállalkozók delegálásának segítésére, valamint a megfelelő támogató szolgáltató kiválasztására cserélődött.

Ha igénybe szeretnéd venni a konzultációt, csak kattints:

Ügyfeleink mondták:

Konzultációt követő sikeres VA közvetítés után:

Fontosak számomra a visszajelzések, az ügyfelek elégedettsége, így mindig utánkövetem a folyamatokat:

Készen állsz egy virtuális asszisztensre? - konzultáció után visszajelzés: