• irodamanager

Értékes munkaóra


Kiszámoltad már, hogy a felesleges(nek tűnő) adminisztrációval, papírmunkával mennyi értékes időd megy el, amit a tevékenységed pénztermelő részére is fordíthatnál?

Ha csak pl.: 6.000 Ft-os órabérben dolgozol, s hetente minimum 4 órát szánsz a cégeddel kapcsolatos adminisztrációra ( számla írás, e-mailekre válaszolás, árajánlat készítés, stb.) - ha egyszer leülsz összeszámolni, szerintem ennél sokkal többet, - akkor heti 24.000 Ft-ot dobsz ki az ablakon feleslegesen.

Miért töltöd a drága óráidat olyan részfeladatok elvégzésével, amiket egész nyugodtan ki is szervezhetnél?

Készen állsz egy virtuális asszisztensre? Ebből az e-bookból megtudhatod. Csak kattints a képre


#adminisztráció #elektronikus #munkaóra #heti #virtuálisasszisztens