• irodamanager

Indul a kampány


Elkészítetted, végig gondoltad, s már tűkön ülsz, hogy kiküldhesd a nagyszabású oktató anyagodat, e-könyvedet, stb.?


Rengeteg munkaórát beleöltél, sokat költöttél, foglalkoztál a promócióval is.

De fel vagy készülve a hirtelen jelentkező hatalmas tömeg kezelésére?

Amikor beindul a kampány, s mindenki egyszerre rendeli meg a termékedet, utalja át a pénzt, s várja-várja...még mindig várja, hogy a megrendelt, kifizetett terméket végre megnézhesse, letölthesse, s a tudást elsajátíthassa.

Ha mellette még főállásodban is dolgoznod kell, vagy/és a meglévő ügyfeleidet is kiszolgálni, akkor nem kis fába vágod a fejszédet, ha minden fronton 100%-osan meg akarsz felelni.

Mert az új ügyfeleidnél, akik most a kampányod hatására rendelnek, is arra kell törekedned, hogy megnyerd, megszerezd őket hosszú távra. S ez csak úgy érhető el, ha már az elejétől fogva érzik, tapasztalják a megbízhatóságodat, precízségedet.