• irodamanager

Rendszerezve-rendszerben


Mikor belevágunk életünk álmának megvalósításába, egy saját vállalkozásba, gyakran szembesülünk azokkal a problémákkal, hogy a saját szakmánkhoz értünk ugyan, de vállalkozóként egy csomó minden mást is kell csinálni...

Kisvállalkozóként talán nulladik lépésként a cégünk könyvelését szervezzük ki. Ez nagyon helyes is így, hiszen neki naprakész ismeretei vannak a témában, s ez elengedhetetlen a cég jó működéséhez. DE! a könyvelő is csak a hozzá beérkező dokumentumokból tud dolgozni, így fontos, hogy az adminisztrációnk rendben legyen, a számlák időben elkészüljenek, eljussanak a könyvelőhöz, stb.


Mérföldkőhöz érekzünk vállalkozásunkkal, ha eljön a pillanat, hogy talán föl kellene venni egy alkalmazottat.

Mikor, mire érdemes alkalmazottat fölvenni?

Természetesen olyan feladatra, ami még több pénzt termel nekünk, s ebből finanszírozni tudjuk az általa generált kiadásokat, úgy