• irodamanager

Rendszerezve, rendszerben kicsiben is!


...hogy miért ezt a mottót választottam szolgáltatásunk jelmondatává? A napokban az egyik csoportban felmerült a kérdés, hogy mik azok a dolgok, tapasztalatok, amiket multis környezetben megszereztünk, s át tudunk ültetni a kis-, középvállalkozók világába. Úgy éreztem ez egy érdekes kérdés, s ennek apropóján úgy döntöttem, megosztom Veletek is a mottónk értelmezését.


Pályámat kis-, középvállalatoknál kezdtem vidéken, így a szakma minden csínját, bínját kiismertem, s átláttam a cégek működését, ahol éppen dolgoztam. Egy idő után, új kihívásokat, a fejlődést keresve bekerültem egy hatalmas multi operatív osztályának élére. Itt 10 ember dolgozott a csapatomban, akikkel 2000 ügyfelet szolgáltunk ki napi szinten. Ekkora ügyfélkört csak úgy lehet professzionálisan kiszolgálni, ha szabályozva vannak a folyamataink, ha rendszereket alakítunk ki, s rendszerben dolgozunk. Így biztosítható a szolgáltatás folyamatossága abban az esetben, ha valaki a csapatból kiesik. Mert az élet nem áll meg, az ügyfelek nem érezhetnek semmit a kiszolgálásuk hátterében zajló változásokról.

Az ügyfelek maximális kiszolgálása nem csak a multik feladata, sőt! Ahhoz, hogy a piacon kis-, középvállalkozóként életben maradjunk, a legfontosabb feladatunk az ügyfél maximális kiszolgálása. S ezt hosszú távon csak úgy tudod elérni, ha már az elejétől rendszerben gondolkodsz, rendszerezve vannak a dolgaid.

Miben segítenek Neked ezek a rendszerek?

- A meglévő ügyfeleid megtartásában (Ha a fontos partnereidről külön dossziékban gyűjtöd az eddigi ügyleteket, amikor visszatér Hozzád, már ismered az igényeit, s rögtön a neki megfelelő ajánlattal tudod fogadni. Ennek ő örülni fog, mert érzi, hogy fontos vagy neki, s érzi, hogy törődnek vele.)

- Neked is a céged növekedése a cél. Ez esetben, ha már megvan a rendszer, könnyen le tudod hámozni azokat a részfeladatokat, amiket akár ki is szervezthetsz, s ezáltal hatékonyabb lesz az időgaazdálkodásod.

- A folyamatok legelején jól kialakított rendszereket a növekedéssel csak módosítani kell. Ha azonban akkor állsz neki rendszereket kidolgozni, mikor már belefulladsz a sok teendőbe, az sok idő, pénz, energia veszteséggel járhat.

- Végül, amit mindig mondani szoktam: " ha bármikor a fejemre esik egy tégla, s valakinek folytatnia kell a munkámat, a rutin dologkat a kidolgozott folyamatok révén meg fogja tudni csinálni."

Rendszerezve, rendszerben, kicsiben is!

Kiss-Márton Adrienn

irodamanager

#rendszer #rendszerezve #virtuálisasszisztens #vállalkozástámogatás

0 megtekintés

Irodamanager - Minden sikeres vállalkozó mögött áll egy irodamanager.

Keress bátran a cégedre szabott ajánlatért itt!

  • Facebook Basic Square
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now