• irodamanager

Rendszerezve, rendszerben kicsiben is!


...hogy miért ezt a mottót választottam szolgáltatásunk jelmondatává? A napokban az egyik csoportban felmerült a kérdés, hogy mik azok a dolgok, tapasztalatok, amiket multis környezetben megszereztünk, s át tudunk ültetni a kis-, középvállalkozók világába. Úgy éreztem ez egy érdekes kérdés, s ennek apropóján úgy döntöttem, megosztom Veletek is a mottónk értelmezését.


irodamanager.hu

Pályámat kis-, középvállalatoknál kezdtem vidéken, így a szakma minden csínját, bínját kiismertem, s átláttam a cégek működését, ahol éppen dolgoztam. Egy idő után, új kihívásokat, a fejlődést keresve bekerültem egy hatalmas multi operatív osztályának élére. Itt 10 ember dolgozott a csapatomban, akikkel 2000 ügyfelet szolgáltunk ki napi szinten. Ekkora ügyfélkört csak úgy lehet professzionálisan kiszolgálni, ha szabályozva vannak a folyamataink, ha rendszereket alakítunk ki, s rendszerben dolgozunk. Így biztosítható a szolgáltatás folyamatossága abban az esetben, ha valaki a csapatból kiesik. Mert az élet nem áll meg, az ügyfelek nem érezhetnek semmit a kiszolgálásuk hátterében zajló változásokról.

Az ügyfelek maximális kiszolgálása nem csak a multik feladata, sőt! Ahhoz, hogy a piacon kis-, középvállalkozóként életben maradjunk, a legfontosabb feladatunk az ügyfél maximális kiszolgálása. S ezt hosszú távon csak úgy tudod elérni, ha már az elejétől rendszerben gondolkodsz, rendszerezve vannak a dolgaid.

Miben segítenek Neked ezek a rendszerek?