• irodamanager

Védjegyünk a bizalom


A bizalom alapvetően minden ember, minden cég számára fontos. Cégek tekintetében különös képpen az üzleti titkok megőrzése miatt, hogy a versenytársakhoz képest továbbra is lépéselőnyben maradjunk.


bizalom

Szolgáltatásaink igénybevétele során különösen fontos, hogy ügyfelünk bizalommal legyen irányunkban. Ezt a bizalmat folyamatosan építeni kell, ezen dolgozni kell. Első lépésként többek között emiatt is látható az arcom a honlapon, emiatt teszem elérhetővé a LinkedIn profilomat mindenki számára, hogy építsem a bizalmat.

Szerencsére minden napra jut egy visszajelzés, hogy az életem során felépített kapcsolati tőkémben az emberek bíznak bennem, s még évek múltán is felkeresnek engem, mikor már nem dolgozunk együtt, ugyanannál a cégnél. Biztosan lenne más személy is, aki a problémájukon segítene, mégis hozzám fordulnak.

S hogy miért?

Mert tudják, hogy amit nekem elmondanak, amit velem megbeszélnek problémát,